Nama Model |
AC1650 |
||
---|---|---|---|
Frekuensi (Hz) |
50 |
||
Jenis Bahan Bakar |
Diesel |
||
Dibuat dan Model Mesin |
CUMMINS - KTA50-G8 |
||
Pembuatan Alternator dan Model |
Stamford - PI734C |
||
Model Panel Kontrol |
InteliGen NT |
||
Kanopi | UNKNOWN |
Tegangan | Peringkat Siaga (ESP) | DCP Rating | Standby Amper | ||
---|---|---|---|---|---|
kVA | kW | kVA | kW | ||
400/231 | 1650 | 1320.00 | 1400 | 1120.00 | 2381.64 |
Peringkat Prime (PRP) : Berlaku untuk menyuplai daya ke berbagai beban listrik untuk jam yang tidak terbatas. PRP sesuai dengan ISO 8528-1. Kemampuan kelebihan beban 10% tersedia untuk jangka waktu 1 jam dalam 12 jam perod operasi.
Data Center Continuous (DCC) : Jeneratör setinin; güvenilir bir şebekenin varlığına ve kurulumunun sağlandığı yere bağlı olarak, mevcut elektrik yükü, sürekli ve sınırsız çalışma saatleri boyunca sağlayabileceği maksimum güçtür.
Mesin |
CUMMINS |
||
---|---|---|---|
Model Mesin | KTA50-G8 | ||
Jumlah Silinder Dan Bangun | 16 cylinders - V type | ||
Bore Dan Stroke | mm | 159 X 159 | |
Perpindahan Total | L | 50.3 | |
Aspirasi | Turbo Charged and AfterCooled | ||
Rasio kompresi | 14.9:1 | ||
Kecepatan Terukur | d/dk | 1500 | |
Kapasitas Oli | L | 204 | |
Peringkat Siaga (kW/HP) | 1429/1915 | ||
DCP Rating (kW/HP) | 1100/1475 | ||
Blokir Jumlah Pemanas | |||
2 | |||
Blokir Daya Pemanas (Watt) | |||
3000 | |||
Jenis Bahan Bakar | |||
Diesel | |||
Jenis dan Sistem Injeksi | |||
Direct | |||
Jenis Pompa Bahan Bakar | |||
Cummins PT | |||
Sistem Gubernur | |||
Electronic | |||
Tegangan Operasi (Vdc) | |||
24 Vdc | |||
Baterai dan Kapasitas (kuantitas / Ah) | |||
4x143 | |||
Laaddynamo (A) | |||
35 | |||
Metode Pendinginan | |||
Water Cooled | |||
Aliran Udara Kipas Pendingin (m³ / min) | |||
2631 | |||
Kapasitas Cairan (hanya engine / dengan radiator) (lt) | |||
140/420 | |||
Penyaring Udara | |||
Dry Type | |||
Konsumsi bahan bakar pada beban 100% pertama (lt / jam) | |||
289 | |||
Konsumsi bahan bakar pada beban 75% pertama (lt / jam) | |||
222 | |||
Konsumsi bahan bakar pada beban 50% pertama (lt / jam) | |||
155 |
Pabrikan | Stamford | |
---|---|---|
Pembuatan Alternator dan Model | PI734C | |
Frekuensi (Hz) | Hz | 50 |
Kekuasaan (kVA) | kVA | 1550 |
Rancangan | 4 Pole, Brushless | |
Tegangan | V | 400 |
Tahap | 3 | |
Regulator Tegangan Otomatis | MX341 | |
Regulasi Tegangan | (+/-) | 1 |
Sistem Isolasi | H | |
Perlindungan | IP23 | |
Faktor Daya Terukur | 0.8 | |
Komp. Berat Generator (Kg) | 3018 | |
Udara Pendingin (m³/min) | m3 | 161.4 |
Open Type | Droog gewicht (kg.) (kg.) |
Lengte (mm.) |
Breedte (mm.) |
Hoogte (mm.) |
Inhoud brandstoftank (lt.) (Lt.) |
---|---|---|---|---|---|
10200 | 5450 | 1950 | 2450 | 4000 | |
Cabin Group | Droog gewicht (kg.) (kg.) |
Lengte (mm.) |
Breedte (mm.) |
Hoogte (mm.) |
Inhoud brandstoftank (lt.) (Lt.) |
UNKNOWN |
15100 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Radyatör ve mekanik fan
Dönen ve sıcak parçalara dokunmayı önleyen koruyucu kafes
Elektrikli marş motoru ve şarj alternatörü
Akü (kurşun asitli), kabloları ve sehpası
Motor blok suyu ısıtıcısı
Çelik şase ve titreşim önleyici takozlar
Gruptan ayrı yakıt tankı (Açıkset grup)
Esnek yakıt bağlantı hortumları
Tek yataklı, ve H yalıtım sınıflı alternatör
Endüstriyel kapasitede susturucu ve esnek çelik kompensatör
Elektronik akü şarj cihazı
Kullanma ve montaj kılavuzu
Grupların frekans ve voltaj regülasyonu ISO 8528-5 e uyumlu NFPA110 a gore %100 yükü kaldırmaktadır.
MOTOR
• Uzak radyatörlü soğutma
• Yakıt-su ayırıcı filtre
• Yağ ısıtıcısı
ALTERNATÖR
• Isıtıcı, rutubet önleyici
• Büyük güçte alternatör
• Çıkış şalteri
KONTROL PANOSU
• Otomatik senkronizasyon ve güç kontrol sistemi (çoklu paralel jeneratör)
• Şebeke ile sürekli paralel sistem
• Şebeke ile geçiş senkronu sistemi
• Uzaktan iletişim ve kontrol
• Uzağa alarm paneli
• Alarm çıkış röleleri
• Toprak kaçağı, tek jeneratör
• Şarj ampermetresi
TRANSFER PANOSU
• Üç veya dört kutuplu transfer sistemi
• Üç veya dört kutuplu motorlu çıkış şalteri
YARDIMCI DONATILAR
• Ana Yakıt Tankı
• Otomatik veya manuel yakıt dolum sistemi
• Yağ boşaltma, elektrikli pompa
• Düşük ve yüksek yakıt seviyesi alarmı
• Egzoz susturucusu, meskûn mahal tip
• Muhafaza kabini; ses yalıtımlı tip veya açık alan tip
• Hava kanalı adaptörü (radyatör önü)
• Motorlu panjur (hava giriş ve çıkış devresi)
• Ses yalıtımlı kanal (hava giriş ve çıkış devresi)
• Alet takımı (bakım için)
• 1500/3000 çalışma saati için bakım seti
• Antifriz ve motor yağlama yağı (-30°C çevre sıcaklığı için)

2.Durdur
3.Mode > OFF > MAN > AUT > TEST
4.Arıza sıfırlama
5.Mode < OFF < MAN < AUT < TEST
6.Korna sıfırlama
7.GCB kontrolü (kapat/aç)
8.MCB kontrolü (kapat/aç)
9.Enter
10.Ayarlanmış Setpoint değerini %5 arttır.
11.Ayarlanmış Setpoint değerini %5 azalt.
12.Setpoint değerini azalt.
13.Setpoint değerini arttır.
14.Escape / Çıkış
Çinko Fosfat kimyasal, çelik ön kaplama korozyona dayanıklı yüzey sağlar
Polyester kompozit toz sonkat yüksek parlaklık ve son derece dayanıklı son kat oluşturur
Kilitlenebilir menteşeli panel kapı, kolay bileşen erişimi sağlar.
45Hz - 440Hz giriş besleme frekansı aralığı
240Vdc'den 365Vdc besleme voltajına doğrudan çalışma yeteneği
27.6Vdc fabrikada ayarlanmış DC çıkış terminal voltajı (29.4Vdc'ye kadar seçenek)
5Adc sürekli yük çıkış akımı
Kısa devrede çalışma imkanı
Daha yüksek çıkış akımı değeri ve yedekli çalışma için paralel bağlantı
Daha yüksek çıkış gerilimi gereksinimleri için seri bağlantı kapasitesi
Yüksek işletim güvenilirliği için soğutma fanı kullanılmaz
Sağlam kullanım ve kolay montaj için alüminyum alaşımlı kasa
Standaardfuncties
Hem tek hem de çoklu jeneratörler için kapsamlı gen seti kontrolörü ve 32 gen setine kadar paralel çalışma
• Standby veya paralel modlarda çalışma.
• Çıkarılabilir InteliVision 5 veya InteliVision 8 renkli ekranlarla kullanılabilirlik. • ECU'lu motorların desteklenmesi (Elektronik Kontrol Ünitesi)
• Entegre edilmiş CAN bus yolu ile eksiksiz gen-set çözümü ve sinyal paylaşımı.
• Birçok iletişim seçeneği - kolay uzaktan denetim ve servis.
• CAN üzerinden yük paylaşımı ve VAr paylaşımı CAN aracılığıyla paylaşılan sanal girişler ve çıkışlar Geniş uygulama yelpazesi.
• Tekli veya çoklu jeneratörler ile Şebeke Senkronu, Otomatik yedekleme fonksiyonu, Çoklu ada modu çalışması .
• Gelişmiş Power Management fonksiyonu
• Şebekeye paralel olarak özelleştirilebilir yük kontrolü
• Geniş ECU desteği yelpazesi
• Son derece kolay configurasyon olanağı
• Zamanlayıcılar, Dahili PLC, Kuvvet değerleri ve daha fazlası
• İsteğe bağlı iletişim modülü ile aktif e-posta mesajlaşma ve SMS
• Durdurma, Manuel, Otomatik, Test, Başlat, Sessiz / Lamba testi,
• Otomatik senkronizasyon ve güç kontrolü AMF fonksiyonu, Baz yükü, İçeri / Dışarı Aktar, Peak shaving,Gerilim ve PF kontrolü (AVR)
• Gerilim, Akım ve Güç ölçümünde True RMS (TRMS) kullanılır
MOTOR
Motor hızı
Yağ basıncı
Su sıcaklığı
Motor Çalışma Saatleri
Batarya voltajı
Bakım Planı
JENERATÖR
Gerilim (L-L, L-N)
Akım (L1-L2-L3)
Frekans
Toprak kaçağı
kW
Güç faktörü
kVAr
kWh, kVAh, kVArh
ŞEBEKE
Gerilim (L-L, L-N)
Frekans
KORUMA DEVRELERİ
Şarj hatası
Düşük Akü Gerilimi
Durma Hatası
Düşük Yakıt Seviyesi (ops)
Aşırı yük kW
Ters faz sırası
ÖN ALARMLAR
Düşük yağ basıncı
Yüksek motor sıcaklığı
Düşük Motor Sıcaklığı
Düşük / Yüksek motor devri
Düşük / Yüksek jeneratör frekansı
Düşük / Yüksek jeneratör voltajı
ECU uyarısı
ALARM DURDUR
Başlatma hatası
Acil durdurma
Düşük yağ basıncı
Yüksek motor sıcaklığı
Düşük su seviyesi
Düşük / Yüksek motor devri
Düşük / Yüksek jeneratör frekansı
Düşük / Yüksek jeneratör voltajı
Yağ basınç sensörü açık devre
Faz yönü
Yüksek yağ sıcaklığı - Durdurma
Düşük yakıt seviyesi - Durdurma
Düşük yakıt seviyesi - Alarm
Yüksek yakıt seviyesi - Alarm
Ağa paralel olarak özelleştirilebilir yük kontrolü
Geniş ECU desteği yelpazesi
Son derece kolay configurasyon olanağı
Zamanlayıcılar, Dahili PLC, Kuvvet değerleri ve daha fazlası ComAp'ın InteliVision ekranlarıyla uyumludur
Aktif e-posta mesajlaşma ve iletişim modüle SMS
EN 60068-2-6 ed.2:2008
EN 60068-2-30, May 2000
EN 61010-1:2003
EN 60068-2-27 ed.2:2010
EN 60068-2-64
VDE AR N 4105:2011; DIN VDE V 0124-100:2012 (CI. 5.3.3, 5.3.4, 5.3.6, 5.4.3, 5.4.5, 5.4.6, 5.5)
BDEW Medium-Voltage Guideline: 2008; FGW TR3:2013 (Clauses 4.2.2, 4.2.3, 4.2.4, 4.3.2, 4.3.3, 4.3.4., 4.5, 4.6., 4.7)
EBC 2405M, 24V akü sistemine 5A'lık sürekli şarj akımı sağlayabilir (voltaj, 27.4Vdc'ye kadar, 29.4Vdc'ye kadar bir seçenekle ayarlanır) Bu akü şarj cihazları, performans göz önünde bulundurularak tasarlanmıştır ve akü ömrünü korumak ve uzatmak için özel dikkat gösterilmektedir.
EBC 2405M, anahtarlama transistörünün genel verimliliği artıran AÇIK veya KAPALI olan iki durumuna sahip olduğu “Anahtarlamalı Mod” teknolojisi ile tasarlanmıştır, bu nedenle aşırı ısı dağılımını azaltır ve buna karşılık cihazın ömrünü ve güvenilirliğini artırır.
Kontrol sistemi akünün üç aşamada şarj edilmesine olanak tanır:
Sabit akım modu (akü hücrelerini koruma)
Sabit voltaj modu (şarj akımını azaltır)
Floating şarjı (dahili kendi kendine deşarj telafisi)
Sabit akım modu; akü nominal kapasitesinin altına boşaltıldığında, hücreleri korumak ve plakalara verilen zararı azaltmak için pile yüksek şarj akımı akışı sınırlanır.
Pil kapasitesi geri kazanıldığında, her hücre voltajı 2,30Vdc ila 2,45Vdc seviyesine ulaşır, bu da gerekli şarj akımının azalmaya başladığı anlamına gelir.
Gerekli akü terminal voltajına tam olarak ulaşıldığında, şarj cihazı dahili kendi kendine deşarjı (Floating şarjı) telafi etmek için yeterli akımı sağlamaya devam eder. Bu, akünün yüksek şarj durumunu koruyabilmesini ve gerektiğinde nominal çıkış akımını sağlayabilmesini sağlar.
Kastserie Model | UNKNOWN | |
---|---|---|
Breedte | mm. | 0 |
Lengte | mm. | 0 |
Hoogte | mm. | 0 |
Inhoud brandstoftank (lt.) | Lt. | 0 |